Pages

Saturday, October 30, 2010

Slim Cut










Testimonial Slim Cut :


  • Noor Adilah Amalina binti Ahmad, Kuantan, Pahang

    “ Saya dapat turunkan berat badan daripada 85 kg ke 50 kg dalam masa 2 bulan saja. Memang luar biasa!

    Dulu saya tidak suka berjumpa orang kerana malu dengan ukuran badan saya yang besar sedangkan usia saya 18 tahun.
    Saat pelancaran produk Slim Cut pada Oktober 2008 saya langsung menggunakan SlimCut. Begitu menyenangkan tanpa senam dan tanpa menjaga makan, pinggang saya susut 2 inci selepas mengguna SlimCut selepas 4 minggu (dulu ukuran pinggang 30 inci, kini 28 inci.)
    Bukankah itu memudahkan? Hanya sapukan Slim Cut 2 kali sehari dan pinggang anda pasti jadi langsing, insya Allah!



  • Juriah binti Jantan

    Sebelum menggunakan SlimCut, berat badan saya 76 kg (Oktober 2008). Slim Cut benar-benar menyakinkan. Saya begitu terkejut dapat susutkan pinggang sebanyak 5 inci dalam 6 minggu sahaja.

    Begitu mudah! Setiap kali semasa mandi saya menyapu Slim Cut pada bahagian badan yang saya mahu langsingkan. Di waktu tengah hari saya sapukan lagi SlimCut, bermakna dalam sehari saya sapukan Slim Cut sebanyak 3 kali.

    Saya tidak menjaga makan tapi mendapati dari hari ke hari, pakaian yang saya pakai semakin longgar. Itu memotivasikan saya untuk terus gunakan SlimCut.


Harga Slim Cut :

Harga : RM63 

*Harga tidak termasuk pos.

Jika berminat untuk membuat tempahan atau ada sebarang pertanyaan, SMS saya di 0102361649 - Pn. Suriya