Pages

Saturday, October 30, 2010

Revell Envy - Corset + Girdle




Fungsi ENVY : 

 




5 Kelebihan Set Envy :
  • TERDAPAT INFRA MERAH JAUH (FIR)
Infra Merah Jauh mempunyai daya tembus, serap dan rangsangan kepada manusia dengan meningkatkan peredaran darah dan optimakan perjalanan sistem saraf. FIR yang ditanam didalam fabrik ENVY menguraikan lemak dan menjalankan detoksifikasi (menyingkir air yang tersimpan dalam badan). Ia juga berkesan sekali dalam rawatan dan pencegahan sakit belakang.

  • FABRIK SUPER ELASTIK
SET ENVY diperbuat daripada fabrik super elastik merupakan fabrik kejayaan penyelidikan klinikal dan sains yang bersifat kenyal dengan tenunan mikro. Fabrik yang terdiri dari 10% spandeks dan 90% nailon ini merupakan bahan terbaik dengan indeks kekenyalan tinggi untuk menyokong tulang belakang, kedudukan postur badan dan pembentukan potongan badan yang cantik.

  • DAYA TELUSAN YANG LEBIH BAIK
Jaringan fabriknya berupaya membebaskan haba badan dengan cepat dan selesa dipakai semasa cuaca panas disamping mempunyai daya penyerapan peluh sebanyak 40%. Fabrik Envy yang lembut dan telus ini mencegah masalah rangsangan kulit walaupun dipakai selama 24jam. Ia dihiasi dengan kain 'lace' yang telus untuk mengelakkan pembiakan kuman.

  • DILENGKAPI DENGAN 12 KERANGKA BESI
SET ENVY ini dilengkapi dengan 12 kerangka untuk menyokong postur tulang belakang yang betul dan mencegah kesakitan tulang belakang. Ia juga membentuk bidang dada yang sempurna menjadikanya lebih cantik. Kerangka besi ini sederhana keras dengan kualiti yang tinggi supaya tahan lasak dan tidak menukar bentuknya selepas dipakai.

  • POTONGAN 4D (4 DIMENSI)
Dengan rekabentuk 4D yang terdiri daripada potongan berbilang keping serta menitik beratkan bahagian bahagian badan yang tertentu, bentuk badan dapat dibentukkan dan dibetulkan dengan cepat selepas pemakaian SET ENVY. 





Cara pemakaian SET ENVY :

Envy Corset :

 


Envy Girdle :



 Testimonial Envy :





Harga SET ENVY

Harga : RM197.70 (Envy Corset + Girdle)
* Harga tidak termasuk pos.


Jika berminat untuk membuat tempahan atau ada sebarang pertanyaan, SMS saya di 0102361649 - Pn. Suriya